Pages

Tuesday, December 13, 2011

For the kids


This is kind of related to the UNDO show...I also submitted this piece I made for my niece and nephew. This is their Christmas present, so I felt bad that I had to say it's not for sale when a lot of people came to me and asked the price. The original is done in ink on tracing paper with two layers. The background is actually done in the same ink pen, but because of the opacity of the tracing paper it looks low contrast than the foreground. Also the dimension of this piece is 4x10. This digital scan is enhanced with some color gradients.

2 comments:

  1. この作品は本当に素敵だとおもいます。アナログの作品なんですね!上手く言えないけどお金出しても欲しいと思うほどに沢山の方が魅力を感じてくれたんだと思う。どういう状況だったのかはわからないけど、本当に素敵な作品だと思うよ!毎回言ってるかも知れないけど、この素敵な作品を貰う姪っ子さんと甥っ子さん凄く嬉しいと思うな!前に見た鳥の背中に乗ってる子供たちと同じ子供たちかな?お話の続き?冒険してるのかな?沢山イメージをして私は楽しんでます(`Å´)♪次はどこにいくのかなぁ!

    ReplyDelete
  2. ありがとうー!そこまでいってくれるとなんか照れますね。はは。甥姪が喜んでくれるといいんだけど、どうかな。ちっちゃい子に絵ってね。ほら、食べれないしさ(笑)

    ReplyDelete